Pust

Har äntligen duschat klart och känner mig som en ny, levande människa igen. Håret är tvättat och luktar suuuuper gott. Har bäddat ner mig i sängen framför datorn och ska kolla på Awkward medans Roberto är inne i duschen. Efter att han har gjort sig klar så ska vi kolla på en komedi film och mysa gärnet med en massa snackas och gott. Har förövrigt druckit en energi dricka, så jag har ingen aning om hur jag ska kunna somna ikväll..
 
Baby sover här inatt och imorgon så ska jag till läkaren, uhh. Det är verkligen det värsta jag vet, att gå till läkaren. Det luktar så äckligt på sjukhuset och man känner sig så isolerad och instängd. Eftersom att jag har en sjukdom, eller en brist så har jag varit där ganska många gånger och kommer att gå dit många gånger till. Dem tomma vita väggarna man följer, raka vägen fram och dem tar aldrig slut. Nej usch!Det kommer att gå bra imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback