Lite om mig. Del 1

Namn: Jessika Viktoria Simon

Ålder: 17

Längd: 1.58….

Sko-storlek: 39

Född: I Växjö

Bor: Växjö

Gör just nu: bloggar och kollar lite smått på tv


Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Glad, generös, omtänksam

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: otålig, ska ha allt på en gång, bryr mig för mycket


Vad är du rädd för: Spindlar
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: att jag är mig själv

Det roligaste jobbet du haft/har: Prao på mammas jobb, haha

Har du körkort och egen bil: inte än..

När tar du ditt körkort: Om cirka ett halv år

När grät du senast:?

När skrattade du senast: Nyss, kollade precis på scrubs..
Vem åkte du 
bil med sist: Pappa och Julia

Vem åt du mat med sist: Roberto

Vem sov du hos sist: Roberto

Vem sov hos dig sist: Roberto

Vad var du rädd för när du var liten: Spindlar
Vad ville du, som liten bli när du blev stor:
 Veterinär

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Några gånger

Värsta smärtan du råkat ut för: När jag bröt lilltån
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv:
 När Melissa föddes
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Japp.

Har du någonsin sportat: Haha ja, tro det eller ej så har jag spelat handboll. Har ridit i nästan hela mitt liv också

Någon du ser upp till: Mamma, pappa och mina bröder

Vad finns alltid i din handväska: Plånbok, nycklar, paraply, alvedon och almenacka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback