28 September 2012

Godmorgon! Eller det är inte morgon nu precis haha. Har inte haft tillfälle till att blogga. Vi hade Historia i morse och redovisade det som vi har jobbat med. Nu har vi Engelska och vi ska redovisa lite fakta som vi har skrivit om olika saker. Jag har skrivit om mat i Indien och sånt. Efter skolan (14.35) ska jag ner på stan med Emma en stund och hansdla lite presenter och handla lite till mig också. 
 
Ikväll ska jag åke hem till Robertos familj, vi ska ha det mysigt, kolla på film och göra mysiga saker som vi alltid gör. Älskar att vara där! Ska ta med mig systemkameran ut, för vi ska fota bilar och så har jag lovat att fota hans småsyskon :) 
 
Lägger upp bilder från dagen när jag har kommit hem! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback