Thai mat

Slutade skolan för en liten stund sedan. Sitter dock kvar i skolan med Sanna, väntar på att pappa ska komma så vi kan åka och äta Thai mat. Fan vad gott! Ska gluffs i mig allt på en sekund, är väldigt hungrig eftersom att det inte var god mat i skolan :/
 
Senare när jag kommer hem så ska jag vänta på Baby och så får vi se vad vi ska hitta på. Han ska sova hos mig ikväll. Mysigt. Tror att vi ska basta och ha en mysig filmkväll med massa gott (typ 100 toast) har förövrigt blivit beroende av toast haha. Det enda jag är sugen på att äta när jag kommer hem efter skolan! 
 
En bild på mig och Baby från förra veckan. Vet att jag är dålig på att ta riktiga bilder med systemkameran men jag orkar aldrig ta upp den.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback