Svar på Frågestunden!

Nu är frågestunden avslutad och ni ska få läsa de ärliga svaren :)
 

Anonym:
Varför är du så lik Mila Kunis?
Svar:
Haha, det vet jag faktiskt inte. Själv tycker jag inte att jag är lik henne.

 

Amanda:
Hur träffade du Roberto?
Svar:
Vi träffades förrförra sommaren genom kompisar!

 

Hur länge har ni varit tillsammans?
Svar:
Vi har varit tillsammans i snart 14 månader!

 

Anonym:
Hur lång är du?
Svar:
Jag är 158 och har varit det i ca 2 år nu hahah!!

 

Anonym:
Hur gammal är din pojkvän?
Svar:
Han är 93a. Alltså 19 år

 

Amanda:
Har du några husdjur?
Svar:
Nej jag har inga husdjur. Hade varit mysigt att skaffa sig en hund, men har inte ork till det!

 

Anonym:
Hur länge har du bloggat? :)
Svar:
Allt som allt har jag haft denna bloggen sen 2009. Jag har dock inte bloggat så mycket under tiden som den har varit aktiverad. Utan jag har hoppat lite till och från. Man tröttnar när man inte har någon inspiration till vad man ska skriva om.

 

Sofia:
Fin blogg! Hur kommer det sig att du startade upp bloggen igen? :)
Svar:
Åh tack fina du! Jag kände för att skriva av mig lite. Ville dela med mig av mitt liv och min vardag. Tyvärr så har jag värsta bloggtorka just nu, så jag vet inte alls vad jag ska skriva om..

 

Emma:
Har du någon favorit serie som du kollar på ofta. Och vilken i sådana fall.
Svar:
Hmm, jag följer Jersey Shore för det mesta. Sen har jag precis kollat klart på hela Snooki and Jwoww serien.

 

Anonym:
Vilka bloggar läser du?
Svar:
Jag läser Kissie, Kenza, Paow, Dessie, Hugo, Tyra, Dario och en massa små bloggar som mina kompisar har!

 

Eva:
Vart köper du flest kläder?
Svar:
Det måste nog vara H&M, älskar deras kläder, bekväma och snygga.


Vilken är din favoritbutik?
Svar:
Det måste nog vara H&M och Gina.


Använder du smink ofta? 
Svar:
Nä, har börjat sminka mig nu faktiskt. Har inte haft smink på mig regelbundet på mer än ett år tror jag.


Om ja, vad för smink använder du?:)
Svar:
Puder och maskara, om jag orkar och har tid så fixar jag en snygg ögonskugga!

 

Ann-britt Lugn:
vem är snyggast av Channing Tatum och Joel Kinnaman?
Svar: Joel Kinnaman!! Han är så snygg så man skulle kunna dö!

 

Sara:
Vilken skola går du i och vilken linje :)
Svar:
Jag går på John Bauer i Växjö, väldigt bra skola och är otroligt nöjd! Jag går Estet Media programmet i 2an! 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback