Men hej!

Tjenare bloggen!

Haha idag så köpte jag och baby ett WII spel. Det är ta mig fan det roligaste jag har varit med om, vilken träning man får på köpet också! Lätt det bästa köpen någonsin haha. Nu vet jag vad jag ska unna mig med på kvällarna :)

Det var en jobbig dag i skolan idag. Lång, seg och meningslös.. Eftersom att vi har välgörenhets vecka så har vi inte ett så roligt projekt som vi arbetar med. Eller det är ju inte det tråkigaste men väldigt segt är det! Lång dag i skolan imon också. Förmiddagen består av att intervjua Rädda barnen och eftermiddagen Består av musikal. I 2 1/2 timme ska vi kolla på det. Tror faktiskt att det kommer att vara roligt :) nu ska jag fortsätta att spela sen nana!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback