Dag 2

Min bästa vän!
 
En vän som jag har umgåts med i stortsätt hela livet. Den enda vännen som jag ville vara med på rasterna i 3an och uppåt, fast hon gick en klass högre än mig. Hon betyder något enormt för mig. Vi har inte lika bra kontakt längre men saknar henne något enormt. Jag kommer alltid att älska dig Julia! 
 
Vi har altid haft roliga stunder, skrattar åt allt och har skrikit tills vi har tappat rösterna på Lakers. Vi har haft de roligaste stunderna på ridlektionerna. Skrattat på hästens rygg tills vi vek av och nästan föll av hästen. Vi har spelat in sjukt roliga och knasiga videos från stallet 2007. Vi har haft de roligaste moped turerna någonsin! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback