Dag 1

Hittade denna lista på en kompis blogg och tänkte köra en lista i 20 dagar. Just för att fylla ut bloggen och för att ni ska han något intressant att läsa! 

 

Berätta om dig själv!
Jag är 17 år, fyller 18 den 3 april, så snart så. Min familj består av 3 bröder, mamma, pappa och pojkvän. Jag har inga husdjur (mamma är allergisk). Jag har tidigare hållit på med hästar i ungefär hela mitt liv. Har tränat dressyrspecial, hoppspecial och har utbildat en häst samt att jag har fått sköta min ridlärares häst. Jag slutade att rida för 2 år sedan då jag tappade intresset lite och hade inte ork då ridskolan har förändrats något enormt. Fick tillbaka mitt intresse och hade en privathäst tillsammans med 2 andra kompisar. Vi hade roligt och det var kul att utbilda hästen (Madison) själv. Madison blev sjuk och såld, så ingen ridning mer för mig. I somras började jag rida igen men slutade snabbt med det. Just nu håller jag inte på med någon träning. Umgås mest med min pojkvän som betyder väldigt mycket för mig! 


Jag går andra året på JB Gymnasiet i Växjö inriktning Estet Media. Trivs med skolan och linjen väldigt bra. Har inte så mycket mer att skriva nu faktiskt! 

En bild från när jag gick i 9an!
 
En bild från sommaren 2011 då jag var i Kristianstad med min två kompisar! 
 
En bild på mig och min pojkvän!
 
Hästen Smilla som jag hade hand om under en period! 
 
En bild från 2010 då jag gick Hoppspecial!
 
Samma lektion som bilden ovan, hade precis slutat lektionen så avslutade hästen. Detta var Smokey som jag hoppade väldigt ofta och fick en väldigt bra kontakt med!
 
Madison som jag och mina kompisar hade hand om. Han var 1,65 i mankhöjd och jag är 1,58 så haha fick använda en pall de första gångerna jag skulle sitta upp..
 
Detta är jag och Chandlier. En häst som jag red väldigt ofta på Dressyrspecialen och blev nära med! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback