25 Oktober 2012

Godmorgon! Köpte mina drömskor igår haha. Inlägget har inte kommit upp och bilderna gick inte att ladda upp igår, vet inte vad det är för fel men det är väldigt störande. Ska försöka att lägga upp bilderna på dem när jag kommer hem genom datorn! 
 
Började skolan som vanligt 08.15 och det började med att jag hade Svenska prov. Blev precis klar med det så tog upp datorn. Faktiskt så känner jag mig riktigt nöjd, det är första gången på väldigt länge jag gör det faktiskt. Lyckades få ihop 5 sidor. Bra jobbat! Efter skolan så vet jag inte vad som väntar, slutar sent idag. Kommer nog bara åka hem och ligga vid TV'n och nana. Imorgon går jag halvdag sen är det LOV!! Fyfan vad skönt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback