17 Oktober 2012

Godmorgon! Haha vad lamt att jag börjar alla inlägg på morgonen med godmorgon, men så är det! Sitter just nu i skolan, började vid 9 och har en kort dag. Slutar vid 12, skönt. Vi har UF hela lektionen och vi har valt att lägga ner vårat projekt som vi startade med eftersom att vi inte kände oss bekväma med det till slut. Men nu har vi kommit på en ide som vi verkligen skiner för, en ide som alla ni kommer att älska. 
 
Efterskolan vet jag inte riktigt vad jag ska göra, Baby ska till Göteborg idag och får se om jag hänger med dit. Hade varit gott att äta på Paprika, som är typ världens godast restaurang. 
 
 
En bild jag tog för några sekunder sedan, finns på min instagram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback