12 Oktober 2012

Godmorgon! Har precis haft Historia prov, det gick sådär. Vi har ju som sagt arbetat med ett väldigt stort område och allt som allt blev det 60 sidor vi skulle plugga till ?!?!? Det borde fan vara olagligt. I alla fall, har köpt en ny telefon, Xperia Sola, jävligt bra telefon, är nöjd med den som fan bara det att mitt sim-kort inte passar i den, så antingen kommer jag att fortsätta att använda min Iphone eller så får jag fixa sim-kortet så jag kan använda den nya :)
 
Ikväll vet jag inte riktigt vad som kommer att hända, ska i alla fall ut till Robertos familj eftersom att mamma ska tjejfest. Jo juste, har beställt hem jackan från H&M äntligen så nu har den kommit. Riktigt fin och skön som fan! Skriver mer senare :)

Kommentarer
yohanna säger:

varför har du inte din iphone då? :)

Svar: Jag har min iphone nu igen. Jag orkade inte med den men när jag hade haft xperian ett tag så insåg jag att iphonen är bättre för mig för där finns allt jag behöver och allt är som jag har ordnat det :)
jessika simon

2012-10-16 | 16:57:11
Bloggadress: http://yoyossecet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback