1 Oktober 2012

Godmorgon! Sitter i skolan och kollar runt lite på datorn. Började 12.15 idag vilket var väldigt skönt. Kunde sova ut efter helgen. Dock så blev jag väckt ett antal gånger på morgonen av några målargubbar som håller på att måla om taket där hemma till vitt. Kommer att bli skit snyggt! 
 
Denna veckan i skolan så ska vi jobba med välgörenhet hela veckan. Min klass har hand om frågor, intervjuer och sånt som man undrar över. Vi ska hitta fakta, sammanställa allt och intervjua folk på stan och företag. För att sedan göra en väggtidning av det så att folk som hälsar på JB kan läsa om det. 
 
I Fredags så köpte jag en jacka till baby. Snygg som bara den och det tycker han också :) Efter skolan idag så vet jag inte vad jag ska hitta på. Det blir nog att åka hem och sova eller lägga mig i sängen framför en film, är otroligt trött men vet inte varför. Kan bero på att jag glömde ta min medicin i morse, jag vet faktiskt inte. 
 
Denna jackan blev det! H&M - 499:- 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback