12 November 2012

Godmorgon! Hade samtal i fredags med min mentor som gick väldigt bra. Fick en lapp om ledighetsansökan som vi skulle fylla i och lärarna ska fylla i sen är det bara att skicka iväg den till rektorn och hoppas på det bästa! :) 
 
I helgen så har jag inte gjort så mycket. Åkte hem till Älsklingens familj och sov där tills lördag, åkte sedan vidare till Växjö för att umgås med Melissa och ha det mysigt. På kvällen så åkte vi till stan för att sätta oss och fika på Condenco. Har aldrig varit där innan och jag tycker att det var lite för öppet, om man säger så. 
 
Jag har glömt att nämna att jag har beställt hem en necessär. Den är svart och i äkta skinn. Helt praktisk också, tänkte att jag skulle visa en bild på den när jag kommer hem från skolan! Slutar nogorlunda tidigt idag 12.50, så det ska bli skönt att få åka hem och vila! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback