1 November 2012

1 November 2012 ?!?!? Det är helt sjukt hur fort tiden går. Inte så långt kvar tills jag fyller 18, skaffar körkort och blir laglig. Jag vet att jag har uppdaterat så dåligt nu den senaste tiden men det är för att jag har varit ute hos Älsklingen ungefär hela lovet och har då inte orkat sitta vid datorn då vi har hittat på en massa andra saker! 
 
Har helt och hållet glömt bort att fortsätta med Dag x - xxx. Men fortsätter med det när skolan börjar eftersom att jag har den listan på min andra dator som är i skolan :) 
 
Baby är på ett ärende och jag har suttit och pluggat som fasen. Men jag har nu tagit en paus i det hela och ligger och kollar på en film på 6an som heter Not another teen movie som är väldigt bra och så sjukt rolig (har sett den ett par gånger innan). I morgon så fyller Babys lillebror år så blir att åka ut dit igen och fira honom. Kommer att bli roligt. Kommer då att ta med mig systemkameran, och jag vill inte lova att bilderna kommer att komma upp direkt efter kalaset men jag ska försöka att lägga upp dem någon dag. Nä, nu ska jag avrunda, blev ett väldigt långt inlägg :)
 
Cambild från precis nu. Har dock ingen aning om varför den blev så gul? Haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback